.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دختر جوان ربیع فلاح جلودار ، استاندار اسبق مازندران صبح امروز دارفانی را وداع گفت . استاندار اسبق مازندران داغدار شد
شمال نیوز : دختر جوان ربیع فلاح جلودار ، استاندار اسبق مازندران صبح امروز دارفانی را وداع گفت .(ادامه)
پیام تسلیت ربیع فلاح جلودار به مناسبت رحلت آیت الله طبرسی
(ادامه)
شمال نیوز : حضور ربیع فلاح جلودار در وزرات جهاد کشاورزی ، فرصت مغتنمی برای مازندران به شمار می رود که می تواند با توجه به شناخت دقیق وی از چالش ها و راهکارهای بخش کشاورزی استان ، کشاورزی مازندران را از رکود فعلی خارح و رونق بحشد ..... استاندار سابق مازندران گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزرات جهاد کشاورزی
شمال نیوز : حضور ربیع فلاح جلودار در وزرات جهاد کشاورزی ، فرصت مغتنمی برای مازندران به شمار می رود که می تواند با توجه به شناخت دقیق وی از چالش ها و راهکارهای بخش کشاورزی استان ، کشاورزی مازندران را از رکود فعلی خارح و رونق بحشد .....(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد با تعیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، تغییرات در فرمانداری ها و بخشداری های استان شتاب بیشتری گیرد و برخی از ادارت کل در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیز دستخوش تغییرات شود ..... معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران منصوب شد + رزومه
شمال نیوز : به نظر می رسد با تعیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، تغییرات در فرمانداری ها و بخشداری های استان شتاب بیشتری گیرد و برخی از ادارت کل در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیز دستخوش تغییرات شود .....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران با اشاره به پیشینه خود در سازمان جنگل ها گفت : افتخار بنده این است که اکنون در کسوت بازنشستگی خادم فعالان این حوزه در استان هستم..... ربیع فلاح جلودار : خروج همیشگی من از کشور کذب است / به انگلیس نرفتم
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران با اشاره به پیشینه خود در سازمان جنگل ها گفت : افتخار بنده این است که اکنون در کسوت بازنشستگی خادم فعالان این حوزه در استان هستم.....(ادامه)
شمال نیوز : نخبه مازندرانی با اعلام اینکه سه بار درخواست ملاقات عمومی با استاندار مازندران را به مدیر دیگری حواله دادند که در نهایت برای پیگیری طرح‌هایم با بروکراسی اداری مواجه شدم.... نخبه مازندرانی : اجازه دیدار با استاندار را به من نمی‌دهند !
شمال نیوز : نخبه مازندرانی با اعلام اینکه سه بار درخواست ملاقات عمومی با استاندار مازندران را به مدیر دیگری حواله دادند که در نهایت برای پیگیری طرح‌هایم با بروکراسی اداری مواجه شدم....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار نكا امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد؛ اما برخلاف همه آئين‌های توديع و معارفه، غايب بزرگ اين مراسم فرماندار سابق نكا بود كه قرار بود امروز مراسم تكريم از وی برگزار شود. توديع و معارفه‌ فرماندار جدید نكا در غياب فرماندار سابق
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار نكا امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد؛ اما برخلاف همه آئين‌های توديع و معارفه، غايب بزرگ اين مراسم فرماندار سابق نكا بود كه قرار بود امروز مراسم تكريم از وی برگزار شود.(ادامه)
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است.



شیرینی های مازنی ها بیش از تلخ کامی بود
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است. (ادامه)
گازرسانی به 7 روستای دهستان بخش مركزی نكا در دهه فجر
فرماندار نكا از گازرسانی به هفت روستای دهستان بخش مركزی نكا خبر داد و گفت: اين پروژه همزمان با دهه فجر در نكا به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند..... استاندارانی که رفتند و آنهایی که آمدند !+ جدول
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند.....(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت که احکام 246 مشاور استانداری و فرمانداری های این استان را به دلیل نداشتن ساختار قانونی و دستور کار لغو کرده است .

لغو احکام 246 مشاور از سوی استاندار مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت که احکام 246 مشاور استانداری و فرمانداری های این استان را به دلیل نداشتن ساختار قانونی و دستور کار لغو کرده است . (ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است..... روند انتخاب استانداران متوقف شد؛ ۸ استان کشور در بلاتکلیفی + جدول
شمال نیوز : سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.....(ادامه)
روند انتخاب استانداران متوقف شد + جدول
سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.(ادامه)
شمال نیوز : از سویی یک منبع آگاه به « شمال نیوز » گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد ..... حالا «بهشهر» سه شهردار دارد !
شمال نیوز : از سویی یک منبع آگاه به « شمال نیوز » گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد .....(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند..... هشت استاندار جدید در انتظار تصمیم هیئت دولت دوازدهم
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند.....(ادامه)
 استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند.

۱۰ استاندار دولت یازدهم، جابجا شدند/ ۵ معاون استاندار، ارتقا یافتند / تکلیف ۸ استان مشخص نیست
استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ...









از کنایه آیت الله طبرسی تا غیبت نمایندگان مرکز استان/ مقایسه جالب مازندران با اروپا توسط وزیر کشور/ وعده بزرگ و دست یافتنی استاندار
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ... (ادامه)
وزیر کشور دقایقی پیش به همراه معاون سیاسی خود وارد فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری شد.

وزیر کشور وارد مازندران شد + برنامه‌ها
وزیر کشور دقایقی پیش به همراه معاون سیاسی خود وارد فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری شد. (ادامه)
استاندار جدید مازندران روز دوشنبه 15 آبان ماه امسال با حضور وزير كشور و در قالب برگزاري جلسه شوراي اداري و آئين تكريم و معارفه معرفی می‌شود. اعلام جزئیات مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران
استاندار جدید مازندران روز دوشنبه 15 آبان ماه امسال با حضور وزير كشور و در قالب برگزاري جلسه شوراي اداري و آئين تكريم و معارفه معرفی می‌شود.(ادامه)
آئین معارفه استاندار جدید مازندران فردا برگزار می شود
مراسم معارفه استاندار جدید و تکریم استاندار سابق مازندران در روز دوشنبه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.(ادامه)
 آیت الله نورالله طبرسی در دیدار خداحافظی ربیع فلاح با نماینده ولی فقیه در استان خطاب به ربیع فلاح، اظهار داشت: شما استانداری بودید که بیشترین عمر استانداری را داشتید و مورد احترام ائمه جمعه ، علما و افراد فرهیخته استان بودید.
تکریم آیت الله طبرسی از زحمات 4 ساله ربیع فلاح جلودار
آیت الله نورالله طبرسی در دیدار خداحافظی ربیع فلاح با نماینده ولی فقیه در استان خطاب به ربیع فلاح، اظهار داشت: شما استانداری بودید که بیشترین عمر استانداری را داشتید و مورد احترام ائمه جمعه ، علما و افراد فرهیخته استان بودید. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران به مازندران سفر می‌کند. مراسم معارفه و تودیع استاندار مازندران برگزار می‌شود
شمال نیوز: وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی فضلی عصر یکشنبه با بازگشت به تهران ، در جلسه مهم هیئت دولت که قرار است در آن تکلیف استانداران دیگر استان ها مشخص شود ، حضور می یابد ..... هفته آینده، تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید مازندران
شمال نیوز : رحمانی فضلی عصر یکشنبه با بازگشت به تهران ، در جلسه مهم هیئت دولت که قرار است در آن تکلیف استانداران دیگر استان ها مشخص شود ، حضور می یابد .....(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان: توسعه مازندران نیازمند همدلی و همگرایی است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اینکه برای توسعه استان همدل می شویم گفت: از استاندار منتخب دولت حمایت می کنیم.(ادامه)
نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل در مازندران گشایش یافت
نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل با حضور استاندار مازندران در ساری گشایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. .... پست اینستاگرامی ربیع فلاح جلودار پس از انتصاب استاندار جدید مازندران
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. ....(ادامه)
با صدور احکام پنج شهردار جدید تاکنون برای ۳۷ شهردار در مازندران از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران صادر شده است. آخرین انتصاب شهرداران توسط ربیع فلاح رقم خورد
با صدور احکام پنج شهردار جدید تاکنون برای ۳۷ شهردار در مازندران از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران صادر شده است.(ادامه)
شمال نيوز : وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال 1358 در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا در سال 1360 و MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا ...
« سردار اسلامي » بیست و دومین استاندار مازندران شد
شمال نيوز : وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال 1358 در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا در سال 1360 و MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا ... (ادامه)
پدافند غیرعامل بازدارنده است
استاندار مازندران با بیان اینکه پدافند غیرعامل فعالیت غیرنظامی است، گفت: پدافند غیرعامل بازدارنده است.(ادامه)
ستاد اجرایی برای پیگیری اعتبارات تشکیل شود
استاندار مازندران با اشاره به تحولات بودجه سال ۹۷، بر تشکیل ستاد اجرایی برای پیگیری اعتبارات تأکید کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.